Wybierz zdrowie! Ekologiczna technologia wydruku: Sprawdź



Dostawa w 3-5 dni robocze EN     DE

Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obejmuje 14 dni, jeśli od zakupu minęło więcej niż 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

W tym terminie Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, musi również zostać odesłany w opakowaniu o takich samych wymiarach, w jakim został do Klienta przysłany, 

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.


Zwroty

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Poprosimy również o przesłanie numeru konta na jakie mają zostać zwrócone środki.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a środki automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub konto w ciągu kilku dni.


Spóźnione lub brakujące zwroty środków na konto

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Jeśli środki nie doszły, skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu

Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami na adres: [email protected]

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Jeśli środki nie doszły, skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.



Wyprzedaż przedmiotów

Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Produkty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi



Zwroty prezentów

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu wyślemy do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.



Dostawa i zwroty

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: Kreacja Obrazu ul. Pużaka 37 38-400 Krosno

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, może się różnić czas trwania wysyłki, a więc również czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.

Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.



Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i zwrotów.

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Jeśli będziesz nadal korzystać z tej witryny, założymy, że akceptujesz pliki cookies, naszą politykę prywatności oraz regulamin sklepu.