Polityka zwrotów
Nasza polityka zwrotów i zwrotów obejmuje 14 dni, jeśli od zakupu minęło więcej niż 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
W tym terminie Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, musi również zostać odesłany w opakowaniu o takich samych wymiarach, w jakim został do Klienta przysłany,
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a środki automatycznie zwrócone na Twoją kartę kredytową lub konto w ciągu kilku dni.
Spóźnione lub brakujące zwroty środków na konto
- Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
- Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
- Jeśli środki nie doszły, skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.
- Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami na adres: kontakt@igibee.pl
Wyprzedaż przedmiotów
Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Produkty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi
Zwroty prezentów
- Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu wyślemy do Ciebie bon podarunkowy.
- Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.
Dostawa i zwroty
- Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: Kreacja Obrazu ul. Nadrzeczna 106 38-455 Wrocanka
- Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od Twojego zwrotu.
- W zależności od tego, gdzie mieszkasz, może się różnić czas trwania wysyłki, a więc również czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt dotrze do Ciebie, może się różnić.
- Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki.
- Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@igibee.pl, jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i zwrotów.